29 Ocak 2011 Cumartesi

Oskarlar erken dağıtıldı! (uygun bir fiyata)




Akademi Üyesi: Kalmadı, kalmadııı, bitiyor abiler ablalar, kapanın elinde kalıyor, batan titaniğin oskarları bunlar!!!1

Oskar alması muhtemel şahıs: Ne kaldı? Sar bana iyisinden bir tane...geçen sefer en iyi müzik verdin filmde müzik yok, damn it!! (lanet olsun)

Akademi Üyesi: Vay abicim! ben de tam nerde kaldı diyordum arkadaşlara (kötü oyunculuk ve seslendirme). Kaç milyon yaptın abicim geçen sene?

Oskar alması muhtemel şahıs: Yaptık birkaç zilyon milyon, elhamdülilllah. (bak doğukan dini bişey)

Akademi üyesi: Ooo Allah arttırsın abicim...Holivuduz abi, biliyorsun haram mal yemeyiz (kendisi de şaşırır).

O.A.M.Ş: Şimdi ne kaldı elinde onu öyle sen..

A.Ü: Merak etme abi ayıpsın, tam sana layık. En iyi sinematografi, ne dersin?

O.A.M.Ş: (Yandaki holivud güzeline sırıtarak) o neydi lan hatırlayamadım şimdi bir an (beyinde dalgalanmalar)

A.Ü: Ben de duymadım ama avrupalılar çok seviyormuş. Geçen bizim Kara Kuğu Aranofski geldi, tutturdu "Tomahcım onu istiyorum, ver onu bana, hissettir bana" (bale zarefetiyle)

O.A.M.Ş: Tamam lan tamam. Yalnız bir dahakine en iyi oskar isterim ha.

------Muhabbet bit------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder