22 Eylül 2010 Çarşamba

Kadir İnanır'dan çarpıcı açıklamalar

http://www.radikal.com.tr/Radikal.aspx?aType=RadikalDetay&ArticleID=1020189&Date=22.09.2010&CategoryID=82

Kadir İnanır işbu ropörtajındaki beyanatları üzerine ekmekmushaf'a özel şunları söyledi;

-Kosmos'daki Battal karakteri benim. Reha Erdem benim şeker sevdiğimi çok iyi bildiğinden o karakteri benden esinlenerek yazdı.

-Walter Benjamin'in Baudelaire'e atfettiği flaneur aslında benim. Paris benim için her zaman can sıkıcı bir yer olmuştur.

-Kafka'nın Dava'sındaki K, Yusuf Atılgan'ın Aylak Adam'ındaki C (K diye okunur) benim.

-Bülent Somay'ın dilinden düşürmediği fallusun ta kendisiyim.

-Pulp Fiction filminde çantanın içinde benim beyaz atkım vardı.

-Lost In Translation'da Bill Murary'ın Scarlet'in kulağına "Kadir İnanır sence de çok iyi bir oyuncu değil mi" dediğini biliyor muydunuz?

-Yeni Dalga'nın fikir babası benim aslında.

-O hikâyedeki mal benim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder