17 Şubat 2011 Perşembe

nasıl MAOCU oldum (!)


Godard üşenmemiş, film çekmiş: La Chinoise.
Biz neden üşenelim, izledik: La Onur arkadaş La.

Mao Zedong üzerine en kapsamlı bilgiyi, "Ozan Rençber" yoldaştan edindiğim için pek fazla fikrim yoktu kendisi hakkında. (bkz: mao zedong yoldaşım)

Arkadaş anlattı biraz, "Kültür Devrimi" meseleleri, Türkiye'den Doğu Perinçek'in felan "Maocu" olduğu gibi gibi... Bense hala "Vietnam yanar, ben bağırırım bar bar, MAO MAO! / güler Johnson, ben çalarım, MAO MAO!" diye başlayıp devam eden şarkıyı ıslıklayıp inceden eğleniyordum. Arkadaş, benim Mao'yu epey sevdiğimi -en azından şarkıyı-, benden iyi Maocu olacağını belirtti!

Ve şu garip tesadüfleri attı ortaya:

1- "ZE: sulak birikintisi, göl. DONG: doğu = ZEDONG: Doğudaki göl."
2- Türkiye'de "Maocu" akımın temsilcilerinden: Doğu Perinçek.
3- Benim adım: Doğu -kan...


(Not: başta türkiye komünistleri olmak üzere tüm dünya komünistleri yoldaş mao zedong'un şahsında marksizme, leninizme yönelen modern revizyonist, troçkist kırması, menşevik alaşımı yeni oportünist cepheyi de yerle bir edecektir. yaşasın marx, engels, lenin, stalin ve mao zedong yoldaşların ışıklı yolu.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder